fredagskväll

Hej!
Shit, vad dålig jag är på att skriva inlägg här i bloggen. FY! :(
Denna veckan har jag bara jobbat i stort sett varenda dag,
fast i Onsdags var jag faktsikt ledig och då passade jag på att åka ner till
Camilla och Therese och deras små sötnosar. Fick äntligen träffa lilla Olivia med nu.
Det är helt sjukt hur söta såna små knattar kan vara.
Har tagit några foton på Olivia också men jag har inte lagt in bilderna än
så jag visar dem nästa gång jag bloggar.
Idag jobbade jag mellan 7.30-15, vilket inkluderar en skön rast med Carro :D
 sen har jag sett MFF och dem vann såklart!

Imorgon ska jag hämta min bil i Tomelilla som har varit på lagning nu i två dagar eftersom det är någon som har backat in i den och sen bara smitit. Vad finns det för människor?

Ajaaa, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Jag vill ha uppdatering på bloggen!

Tack på förhand. Puss

2011-04-19 @ 16:31:05
URL: http://hemlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0