onsdag 6 april

Hej hopp!
Oj, jag har verkligen helt glömt bort att skriva några inlägg här. Haha, typiskt mig?!
Dem senaste dagarna har det inte hänt särskilt mycket, men jag kan berätta lite ändå. mihi :)
Söndag; MFF match i Malmö mot Trelleborg. Malmö vann, såklart!
Måndag: Skola, första tentan. Riktigt jävla nervös! Massera sätet på eftermiddagen.
Tisdag: Skola, mycket plugg. Massera sätet. Fick tillbaka tentan innan vi gick hem.
 jag klarade det!!!
Idag är det skola igen, praktik. Inte så många timmar men jag är lite nervös ändå för jag har inte masserat sätet så mycket så jag känner mig lite osäker.
Men jag säger bara till mig själv; jag ska klara det!! :)
Nej nu måste jag äta frulle sen pyyyyysa.
Seeee ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0