tisdag 19 april

Tjo!
Innan jag säger något annat så måste jag bara tillägga; ÅH VAD JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!!
Igår åt jag och Anton lunch hemma hos hans föräldrar sen gick vi ner mot stan
och mötte upp Camilla då vi tog vars en glass i det underbara vädret.
Vi kollade också lite i affärer, men det var för varmt så vi orkade inte så mycket,
fast jag köpte en söt stickad tröja från H&M. 
Efter det åkte vi och handlade sen grillade vi hemma hos Andreas och Camilla.
Idag gick jag och Anton på en långpromenad vid tio ner till stan för han skulle till Synsam,
sen gick vi hem igen. Så skönt det var. Sen har vi bara städat hela dagen.
Nu ska vi snart ner till stan och äta på en italiensk restaurang med hans
familj och släkt eftersom Jacke fyller år. Jag har nog aldrig ätit på en italiensk restaurang
förut så det ska bli spännande.


Vi hittade ett perfekt ställe där dem säljer enormt god glass.
Lite dyrare än vanligt men riktigt god!



Min älskade nya tröja från H&M. Lite dålig bild, men den ska vara lite creme-vit.
Och ja, den är korärmad eftersom det är sommmaaaaaar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0