evigheter sedan..

åh herregud vad det var längesedan jag skrev här. snart en hel månad sedan. Whoops?!
det har hänt en hel del sedan mitt förra inlägg. Jag vet inte riktigt var jag ska börja någonstans, men iallafall, jag och Anton har gjort slut. Ja, riktigt jävla tråkigt men sant. Anledningen tänker jag dock inte ta upp här. Jag bor för närvarande hos Sandra i Trelleborg och har förmodligen fått mig en egen lägenhet nu. Ska iväg och kolla på den på Måndag. Visst ska man vara överdrivet glad när man får en lägenhet, men det är jag inte. Jag trivs inte själv och jag trivs definitivt inte i Trelleborg, men här är det som sagt billigast för mig nu, så det får bli ett tillfälligt ställe om man säger så.
Under denna tiden så har jag umgåts med alla mina fina vänner så jag kan lägga in några bilder här sen på något som har hänt :)



sol och bad på stranden med Emilia



Emilia och Jag



Möhippa för Camilla som gifter sig om ca två veckor :)



Klagshamn strand med Elin



Försöker lyckas med någon bra bild på mig själv?



Myser med Sandras lille buse :)

Som sagt, det har hänt en hel del och detta är bara en liten sammanfattning.
ska försöka att bli lite bättre på att blogga. heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0