full rulle

hej!
här hemma är jag i full gång och har varit det sedan 7 i morse.. Hade tvättid 7-11 idag. toppen??!! Ärligt talat var det faktiskt skönt att komma upp och göra något vettigt för en gångs skull. Efter det tänkte jag egentligen slöa med film efter film.. Men det gjorde jag inte. Jag satte igång och städa lägenheten istället. Energi, eller vad?

Igår var första dagen på mitt nya jobb. Det gick riktigt bra och jag bara längtar tills jag ska jobba nästa gång. Senare på kvällen var det MFF. Åååååh gud vad nervös match det var. Satt och bet sönder mina naglar samtidigt som mitt hjärta var på väg att hoppa ut. Matchen gick riktigt jävla bra måste jag säga. Dem spelade mycket bättre än vad dem gjort på jag vet inte hur länge, men tyvärr gick det inte hela vägen fram. 1 mål ifrån Champions League. Riktigt jävla synd.

Nej nu ska jag återgå till städningen sen iväg och handla. Det blir fläskpannkaka med lingon och sallad till middag. Mums!



Bild från MFF-Milan matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0