lugn söndagseftermiddag

Helgen har varit super bra trots omständigheterna..
Fredagen började med fika i Trelleborg med Sandra, Mira, Malin och Linus, sedan hemåt och umgås med Sandra innan hon åkte till Grekland. Framåt kvällen stack jag och Emilia till Alexandra sedan vidare mot Malmö. Vi skulle gå till det nya stället i som heter Gozzip men det stället var fan inget bra alltså :( Går absolut inte dit igen.. Lördagen spenderade jag med Anton sen Emilia på kvällen och nu idag tar jag det bara lugnt. Har tagit hand om Peters lilla små katter också under denna helgen eftersom han har varit och tävlat :)
Ikväll är det äntligen MFF - Milan på tv. Sooom jag har längtat efter att få se Zlatan på hemmaplan igen. Klockan 6 sitter jag fastspikad framför tv:n så ring ej då! :)
Nej, nu ska jag ta och diska och försöka hålla Sandras lägenhet hyfsat fin tills hon kommer hem igen.
kram!



Bild från Fredagkvällen innan Gozzip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0