onsdag 31 Augusti

Herregud, vart har sommaren tagit vägen? Den har inte stannat i Sverige iallafall. Imorgon är det första september och hösten börjar närmar sig. Usch, jag gillar det inte för fem öre.
Aja, helgen var toppen! Fredags eftermiddag umgicks jag med Emilia, gick runt på stan och bara myste. Senare framåt kvällen åkte vi ner till Trelleborg sen gick jag och Sandra ner till öltältet på festivalen. Träffade en hel del folk där från mitt förra jobb, riktigt kul faktiskt. Mycket trevlig kväll.
Sen lördagsmorgonen var det full rulle igen för då hade vi en del saker att fixa innan Camilla och Daniels bröllop. Innan bröllopet hämtade jag det fina paret och körde dem till lokalen i Svedala. Ååååh det går inte att beskriva med ord hur vackra dem var den dagen. Blev nästan helt tårögd. Den kvällen var riktigt jävla lyckad och roligt hade vi. Sen var jag taxi fram till 5 på morgonen men det var det värt. :)

Här kommer lite bilder från kvällen.
Stort tack till Camilla och Daniel Carlstedt för en toppenkväll. <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0