19 februari

hej häärligt folk!
Vaknade typ 8 i morse med en riktig huvudvärk så jag somnade om igen och vaknade ca tio.
Huvudvärken har fortfarande inte försvunnit helt. Jobbigt??!?!!
Jag och älskling håller på att städa som bara den!
Det kommer nämligen lite folk hem hit imorgon, eftersom jag ska ha en liten sminkvisning. :)
Som här såg ut i morse; uuusch, ni vill inte veta!
Till middag blir det massa goda pannkakor. goooottttiiiii. sen lördagsmys med godis och läsk.

Glömde förresten berätta att igår blev min lilla Tyson kastrerad. Sååå nervös jag var hela dagen på jobbet, eftersom det finns ingen 100% garati att operationen går bra.
Men vid två fick jag veta att Anton varit och hämtat honom och allt var bra med han förutom att han var lite groggig.
Nu går han runt med en tratt runt huvudet för han inte får slicka sig på såret.
Men huvudsaken är att allting gick bra!

Nu ska jag fortsätta städa. Eller iallafall försöka. =)
ha en supertrevlig lördagskväll!
Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0