bästis är hemma!

hej alla söta!
Helgen har varit toppen!
I Fredags stod det först shopping på schemat. fick köpt en hel del faktsikt :) sen middag på Elysée med min pojkvän.
När man äter fondue där vill man verkligen aldrig sluta äta. Man bara äter och äter tillslut märker man att man inte ens kan resa sig från stolen. Såååå gott :-)
I Lördags gick vi upp ganska så tidigt för att köra till Hyllie tågstation för att hämta hem min efterlängtade bästis och hennes pojkvän. Fy faaarao vad jag var glad att träffa henne igen. Hela lördagen och söndagen spenderades med dem.

Idag har jag varit i skolan och fått lära mig lite nytta. Vi repeterade mest anatomin och fick börja lite med massagens historia. Snart är det redan tid för tenta. Tiden går så snabbt. Känns som man inte alls hinner med.
Efter lunchen var det dags att börja massera igen. 3 nya grepp har vi lärt oss idag. Riktigt roligt!

Imorgon blir det skola igen och sen heeeela onsdagen ska jag spendera med min bästis för dem åker hem till Göteborg igen förmodligen redan på Torsdag. Vem vet när jag får träffa henne igen?
Nu ska jag sätta på en disneyfilm för dem är ju bara såå bra när man är trött som jag just nu. :)
God natt!


Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Carssa

TACK sötnos. Blir så glad när jag får kommentarer :)

2011-02-28 @ 20:36:15
URL: http://piiccaboo.blogspot.com
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIG!

2011-04-17 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0