born this way

hej bloggen!

ååh vilken härlig dag idag. äntligen har jag fått lite extra jobb på olika dagis här i lund.
känns så himla skönt att veta att jag kommer få lite extra pengar nu när jag pluggar.
Dessutom ringde lidl mig och sa att jag fått ett vikariat där med från den första maj. Toppen!!

Endast 3 dagar kvar tills jag börjar plugga.. börjar bli lite nervöst nu. har köpt en ny skolväska, samt lite block och pennor. I´m sooooooo exited. :)

nej, nu ska jag fortsätta lyssna klart på Lady Gagas nya låt "born this way".
en helt okej låt faktiskt.
sen blir det middag och massa chips och dippa. muuummmaaa.

Lady Gaga - born this way

Lady Gaga - born this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0