Diplomerad massör

ÄNTLIGEEEEN!!!
Äntligen kan jag kalla mig DIPLOMERAD MASSÖR. Där satt den!
Fy vilket hårt arbete det har varit detta halvåret, men jag klarade det till slut.

Gjorde den praktiska tentan idag. Fick massera framsida ben, säte och vaden.
Det gick inte superbra, men jag blev godkänd. Men fy vad nervös jag var.
Jag kommer verkligen sakna klassen fruktansvärt mycket. Det var jobbigt att lämna alla nu.
Jag hoppas vi ses någon gång i framtiden och lycka till alla mina fina massörer!

Imorgon ska vi städa hela lägenheten och tvätta inför semestern. Jaaa just det!
Vi åker till greeeeekland tidigt på lördag morgon. Wooonderful!

Bjuder på lite bilder från detta härliga halvåret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0