onsdag 15 juni

Hej!

Idag vaknade jag med en sån bombhvudvärk så jag trodde jag skulle bli galen! Kändes som andra världskriget i mitt huvud, fast värre. Inget roligt. Men jag bestämde mig för att inte ligga och slöa i sängen utan att försöka göra något, så jag mötte upp Camilla i stan och gick och kollade lite i butiker på förmiddagen. Mysigt. Nu sitter jag med min tjocka "massagepärm" och råpluggar in det sista inför morgondagen. Ska jag klara det denna gången? Åååh, snälla låt turen vara på min sida!

Igår träffade jag fina Carro. Mötte upp henne efter hennes jobb, så gick vi hem och hämtade lilla Milo och gick ut med honom. Sen åkte vi till Max och åt, sen vidare hem till mig. Den hunden är världens sötaste, måste jag säga er.



Sötaste Milo åker med Carro. Visst är han fin????!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0