söndag 5 juni

god morgon.
Denna helgen har varit helt underbar med fint väder och trevligt folk.
I fredags kväll var vi hos Andreas och Camilla och grillade och kollade fotobll med massa gott.
Igår var vi på stranden med Emelie och Philip, jag doppade mig i havet för första gången i år. Naaaaaajs! Det var rätt kallt men det gick till slut. Sen på kvällen träffade jag min bästis som äntligen är i Skåne igen med Fredrik. Vadå överlycklig???? Pernilla och Fredrik kom och hämtade oss sen åkte vi och köpte pizza sen blev det massa mys på balkongen med dem och pernillas syskon. Toppenkväll.

Idag ska jag plugga ihjäl mig, för det är dags för tenta imorgon. Sista skriftliga tentan. Helt ofattbart vad tiden har gått snabbt. Tyvärr känner jag inte mig särkskilt säker på denna tentan för det är riktigt mycket att lära sig på kort tid och jag har lite dåligt minne för sånt. Sen tror jag vi ska till badet en bit ifrån oss med emelie, philip, pernilla och fredrik. myyyyyyys.



my love.



tack alla för en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Gurkan

Asså! hur ser jag ut?! hahah

Men det var underbart att träffa er igen! Love you sweetypie!

2011-06-09 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0