Fredag 14:e Oktober

Godmorgon!!
Sov lite längre idag. Hur skönt som helst!! Precis ätit en god frukost och nu sitter jag bara här. Funderar på att gå ut och promenera och bara rensa tankarna för det hade varit välbehövligt.

Annars, vad har hänt i veckan?? Jag har fyllt år, i onsdags.. Inget märkvärdigt alls. Dem ringde in mig på jobb så jag jobbade till 5 och sen gick ut och åt fondue med Anton. Myket gott.
Förväntar mig liksom inget speciellt på min födelsedag mer. Har inte haft någon familj på flera år som har firat mig så varför ska man "se fram emot" sin födelsedag då? Helt jävla onödigt.. Man vill bara att dagen ska passera så fort som möjligt.

Idag vet jag inte hur mina planer ser ut riktigt.. En stor del av mig vill bara åka till Göteborg till min bästis och bara vara med henne hela helgen och bara slappna av för jag känner att jag behöver det. MEN, har inte särskilt mycket pengar att röra mig med så det tar emot som fan! Sen vill Sandra att jag ska vara hos henne i helgen så det lutar nog mer åt det tror jag. Får hoppas att vi kan hitta på något kul så jag kommer på andra tankar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0