söndag 2 oktober

Hej alla fina.
Hoppas allt är bra med er. Med mig är allt bra. Förutom att jag är så extremt trött. Kom hem nu i eftermidaggs från Sandra och har nu ätit en god kebabtallrik och kollat MFF.
Igår hade vi trevligt med några vänner sedan utgång i Trelleborg. Men tyvärr slutade inte kvällen särskilt lyckat men det tar jag inte här.

Måste även tillägga att jag har fått jobb. Helt överlycklig. Var på intervju på Jula här i Lund i fredags, 3 timmar sedan ringer dem och säger att jag ska börja redan på måndag. Så snabbt har jag aldrig fått något jobb förut.
Så detta innebär att jag ska upp redan kvart över 5 imorgon eftersom jag börjar 7. Hur ska jag lyckas komma upp?? Herregud...



Bild från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0