Tisdag 4 Oktober

ja, var ska jag börja?
Igår gick jag upp kvart över 5, för att sedan börja på Jula kl 7. Och ja, det var lika jobbigt att gå upp som jag hade anat. Men till slut gick det. Dagen gick jättebra och jag fick arbetskläder osv. Ska dit och jobba imorgon och på Torsdag också. Hoppas verkligen att jag får detta jobbet nu.

Men en annan sak som inte är lika bra är att min tå har blivit riktigt jävla inflammerad, så det var direkt till vårdcentralen igårkväll. Det var inte långt ifrån blodförgiftning på den så jag fick pencillin, riktigt jävla starka tabletter måste jag tillägga som smakar skit, och kanske måste operera den ändå. Kul beslut. Jag som är livrädd för läkare och slår och har mig på alla som rör mig. Det ska bli intressant..

Idag blir det för övrigt en lugn dag för jag måste vila eftersom det är en del biverkningar på mina tabletter. Ska snart hoppa in i duschen sen hade jag tänkt att ringa Pernilla. I eftermiddag ska jag till arbetsförmedlingen sen hade jag tänkt att baka kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0