torsdag 29 September

åh herregud vad dålig jag är på att uppdatera här. haha.
Aja, ska försöka berätta så gott jag kan vad som har hänt i mitt liv dem senaste 6 dagar sen förra inlägget. I lördags var jag hos Cecilia med massa tjejer och hade trevligt. Spel, dricka och musik. Toppenkväll. Har inte fått bilderna än från den kvällen så jag lägger upp dem när jag får dem.
I Söndags var jag på MFF med Peter, 1-1 mot AIK, och där gick gudlet till HIF. Grattis!
Resten av veckan har jag inte gjort särskilt mycket, pratar med Pernilla i telefon i stort sett varje dag. hehe.
Snart ska jag tvätta, igen.. Känns som jag alltid bara tvättar och tvättar, men det behövs göras. Sen ikväll ska jag på MFF igen, med Anton. För första gången ska jag se när dem möter ett utländskt lag. LIVE! Ååååh vilken känsla.



Myyycket dålig bild från i Lördags, men det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0