Söndag

Oj, det var längesen jag skrev här igen som vanligt.
Inte mycket som hänt, kanske därför jag inte lägger in något här eftersom då hade det bara blivit tomma inlägg.
Jobbar och står i som vanligt. Har tagit mig i kragen och börjat promenera mer så man kan tänka lite mer på hälsan.
Cicci har kommit hem nu med! Hon kommer till mig nästa helg!
Pratade även med min bästis igår vis Skype. Hon kommer också snart hem. Då ska hon bo hos mig! Släpper henne aldrig igen.
Asså detta är underbart! Snart är båda mina tjejer hemma hos mig igen. Så tomt det har varit utan dem.

Har typ skrivit värsta novellen nu så nu ska jag fortsätta laga mat!
Kasslergratäng med ris, perfekt söndagsmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0