2012

Hej alla fina!
Herregud vad det var längesen jag slängde in ett inlägg här. Jag suger på detta jag vet.
Aja, kan köra en liten snabb redovisning om vad som har hänt på senaste tiden.
Jag jobbar för fullt på Jula, har fått en form av anställning där nu så det är jag överlycklig över.
Jag har fått en lägenhet som jag snart flyttar in i. Ca 2 veckor kvar. Lägger in bilder när jag har flyttat in.
Jag bor hos Anton för tillfället. Blev inget med Trelleborgslägenheten som jag och en vän hade skrivit på. Tar ej anledningen här dock.
Min bästis har åkt iväg igen och ska vara borta upp till sex månader. Ja, nu tänker ni: hur FAN klarar hon det? Svaret är: det gör jag inte! Men får försöka leva mitt liv så gott jag kan ändå.
Ja, det är i stort sett det som har hänt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0