Why am I Crying

hej alla fina.
Sitter här och ska försöka få i mig lite gröt till middag. Nej mer än så blir det inte för jag mår inte helt 100. Fick gå hem fån jobb idag eftersom jag har riktigt ont i min mage.
Hoppas bara inte det blir värre nu när man har mycket jobb framför sig och jag behöver alla pengar jag kan få in.
Annars då? Cicci kommer äntligen till mig imorgon! Efter flera månader ska jag äntligen få träffa henne.
Ska försöka få lite tvättat och städat innan hon kommer imorgon med, vilket innebär att jag har tvättid 7 imorgon bitti. Jag börjar bli van nu!

Och måste även få in att jag bara älskar vädret nu. Njuter så mycket jag kan. Känns verkligen som våren är på väg nu.
Har börjat promenera några dagar i veckan nu med. Duktig Lina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0